Monitowanie o nowych urządzeniach

Autor: Tomek <tm13_at_o2.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 10:33:22 MET DST

Witam.
Jakiś czas temu próbowałem zainstalować kabel USB do komunikacji z telefonem
komórkowych, ale z powodu złych sterowników mi się to nie udało. Problem w
tym, że wówczas zaznaczyłem opcję "Nie monituj więcej o wykryciu tego
urządzenia" lub coś podobnego. Teraz mam nowe sterowniki do tego urządzenia,
ale nie mogę ich zainstalować, bo mój system nie widzi tego urządzenia. Jak
cofnąć tą opcję, którą wczesniej zaznaczyłem? Skan komputera w celu
znalezienia nowych urządzeń nic nie daje.

Proszę o pomoc.

Dziękuję.

Tomek