Nazywanie kart sieciowych i kasowanie starych

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 00:33:46 MET DST

Witam,
zaryzykuję najpierw na tej grupie...

Wstęp:
Mam w systemie (WinXP SP2) parę kart sieciowych, na stałe to dwie
ethernet i jedna WiFi, czasem podłączam BT albo telefon GPRS. Z tą
ostatnią jest taki kłopot, że Koreańczyk który pisał do niej sterowniki
poszedł siedzieć za swoje odlotowe pomysły więc zatrudnili w to miejsce
jakiegoś kokainistę, który pomysły ma jeszcze ciekawsze. W każdym razie
co jakiś czas wyskakuje mi BSOD w trakcie przełączania w tryb AP po czym
muszę usuwać sterowniki i instalować całe oprogramowanie razem z kartą
od nowa. Bo inaczej BSOD wyskakuje przy każdej operacji związanej z tą
kartą, np. przy podglądzie właściwości.

Problem:
Po ponownym zainstalowaniu interfejs dostaje nową nazwę, która różni się
od starej o numerek. Np. ostatnio mam "Wireless Network Connection 6".
Sprawdzałem HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\NetworkCards, są tam trzy karty (8,9,17, ta ostatnia
to WiFi), zaglądnąłem do HKLM\SYSTEM\CCS\Services i tam jest pięć
"{XXX...", zaglądnąłem do HKLM\SYSTEM\CCS\Services\Adapters i tam jest
sześć plus jeden (NdisWanIp), zaglądnąłem do
HKLM\SYSTEM\CCS\Services\Interfaces i tam jest dziesięć interfejsów. Nie
wiem czy to ważne, podaję dla porządku. Po pokazaniu ukrytych urządzeń
nie widzę poprzednich "instancji" WiFi (od pierwszego do piątego) w
menedżerze.

Pytanie:
Jak zrobić żeby po kolejnym instalowaniu WiFi system nazwał go ponownie
"Wireless Network Connection" bez numerka lub z niskim numerkiem?
Mogłoby być na zmianę, jeden i dwa. Żeby system zapomniał o tych starych
instalacjach...

Poniżej widok menedżera urządzeń z pokazanymi ukrytymi urządzeniami.
Uwidoczniłem też monitory bo mam pytanie bonusowe - czy warto się pozbyć
wpisów o nazwach "Default Monitor" i "Monitor" (25 KiB):

http://img137.imageshack.us/my.php?image=saikonics1xp.png

Pozdrawiam

--
Saiko Kila - JID:saikokila@chrome.pl - UIN:223788653