Licencjonowanie w W2k3

Autor: Tomek <aa_at_aa.com>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 17:59:20 MET DST

Kupiłem serwer i wraz z nim 15 licencji OEM.
Teraz muszę rozszerzyć o 5 licencji.
Powiedziano mi, że nie mogę dokupić licencji OEM, muszę
natomiast kupić 5 licencji OPEN w wersji na urządzenie.
Teraz mam zainstalowanych 15 licencji w wersji na server.
Jak dodać te licencje w systemie. Jak dodaję na urządzenie, to system
mówi, że zmieniam rodzaj licencjonowania. Jak to pogodzić, aby formalnie
i praktycznie rozszerzyć do 20 licencji na serwer ?