Re: Backup za free poprzez LAN

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 23:31:52 MET DST

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.unc.edu> napisał w
wiadomości news:d9v24k$e3l$2@newsreader3.netcologne.de...

> i unionfs.

Dzięki za tę informację, Tomaszu. Po pobieżnym przejrzeniu możliwości
unionfs mogę ostrożnie ocenić, że jest to po prostu rewelacja. Przede
wszystkim dlatego, iż pozwala on na wykonanie "migawek" pojedynczych
folderów a nie całych partycji, a po drugie - bo umożliwia proste
scalenie ze sobą źródła z dowolną "migawką", przy czym w takiej
"migawce" zapisywane są wyłącznie same różnice wprowadzone w systemie
plików. Czyli będzie ona miała w rzeczywistości bardzo małą wielkość.
Pozostaje tylko pytanie, na ile stabilne jest to rozwiązanie, ale to
już muszę samemu potestować.

pozdrawiam!

--
M.   [MS-MVP]