muza zarywa od uzywania klawiatury?

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tznvy.pbz-ROT13>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 17:19:44 MET DST

od jakiegos tygodnia mam dziwne objawy...
muzyka w winampie zarywa mi od uzywania klawiatury
wystaczy ze nacisne jakikolwiek klawisz i mi "haczy" przez 1sek
a jak np. przytrzymam ctrl to juz w ogole porazka

nie wime jak to ugrysc i gdzie grzebac...

3 obserwacje ktore moga naprowadzic:
-proces "system" podczas sluchania muzy zajmuje ~10% procka (2GHz)
-jak przytrzymam ctrl na kilka sekund obciazenie procka wzrasta do ~50%
(nie wazne czy winamp jest wlaczony czi nie)
-sprawdzalem na innych odtwarzaczach... jest to samo

nie mam robali ani virusow
nic nie zmienialem w konfiguracji sprzetowej
nic powaznego nei instalowalem ostatnio
po restarcie systemu jakis czas jest dobrze

--
Bucz
"Nie ma rzeczy niemozliwych, wszystko to tylko kwestia czasu"