Re: Do znawcow Veritas BE10

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_interia.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 17:45:41 MET DST

Dnia Mon, 27 Jun 2005 17:08:27 +0200, Zdzislaw Landowski
<codeboy@interia.pl> napisał:

> Mam dziwny poroblem
> kupilem VE BE10 lacznie z IDR , AOF i Agentem Exchange 2003
> i niby wszystko jest super ale Exchange mam na 2 komputerze ale Veritas
> BE nie widzi 2 komputera choc w nr seryjnych podalem mu nr seryjny do
> agenta Exchange. Jak kupowalem ten pakiet to czlowieczek mi powiedzial
> ze to wlasnie tak dziala, tylko dziwnym trafem nie mi :(
> czy ktos ma doswiadczenie z ta aplikacja i jest sklonny pomoc ?

Oki jeszcze jedno troche to obeszlem , zlamalem licencje , zainstalowalem
na 2 maszynie tez BE10 i tam doinstalowalem agenta Exchange, ale mam
problem, bo konto do beckapu nie mna dostepu do Exchange , nadal;em mu
prawa Administrator domeny, dodalem go do grupy Exchange Domian i do Grupy
Beckup Operators
a mimo to wywala mi z tego Veritasa, mam do wyboru niby 3 konto i na
zadnym nie chce to dzialac :(
nawet na adminie domeny :(
co jest grane, czy musze jeszcze jakies prawa dac temu kontu zeby pozwolil
mi beckupowac skrzynki, stary user nazwany VBE ew Veritasie 9.1 dziala bez
problemu, a tutaj nie chce , co robie zle ?
uzytkownik VBE jest tez dodany do tego Veritasa, wiec jego prawa powinny
na to pozwalac, acha w Security Exchange tez jest dodany ten User

--
Pozdrawiam
Zdzislaw Landowski