Re: Edycja rejestru z unieruchomionego systemu - jak?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 16:36:11 MET DST

Użytkownik "800XL" <800xl_USUN_TO@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d9p160$gnn$1@news.onet.pl...

> Uruchamiam REGEDIT (pod XP) i wybieram opcje ZALADUJ GALAZ
> REJESTRU i podaje sciezke UNC do systemu NT 4 a wiec to nie ma
> znaczenia czy to jest przez siec czy tez lokalnie. I nic sie
> zlego nie dzieje z plikiem rejestru NT4.

Po pierwsze - ten NT4 jest martwy, ciekaw więc jestem jak podasz tą
"ścieżkę UNC" i dokąd ona będzie prowadziła ;-). A po drugie, różnica
pomiędzy lokalnym a sieciowym dostępem do rejestru jest tutaj
niezwykle istotna, bo jak już raz napisałem, podpięcie dysku z NT4 do
nowszego systemu wiąże się z nieodwracalnym uaktualnieniem NTFS do
wersji, której narzędzia z NT4 nie potrafią obsługiwać.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/