terminal serwer, drukowanie i symfonia

Autor: Wojciech Olechowski <wojus_at_sus.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 10:32:20 MET DST

Witam mam taki problem

Postawiłem Windowsa 2003 serwer i oddziały wystawiają fv przez symfonie.
Wszystko działa ok dopóki nie chce wydrukować. Mianowicie w na terminalach
symfonii mogę drukować tylko z poziomu administratora w windows 2003. ani
użytkownik ani użytkownik zaawansowany nie pozwala na takie udogodnienie jak
drukowanie w symfonii. odpala mi się panel drukowanie ( gdzie mogę wybrać
podgląd albo drukowanie) i na tym koniec.
Może ktoś się spotkał z takim problemem - proszę o info.

ALANO Wojciech Olechowski