Re: Pliki .CHM i wirusy

Autor: Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 23:42:07 MET DST

Janusz - Vahanara na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> A że otwiera się tylko w zmodyfikowanym okienku Eksplorera (tak to
> wygląda), to oznacza, że może przenosić ze sobą wszelkie MS-syfy?
>
> Jakiego programu używać do czytania plików chm, by nie niosły ze sobą
> zagrożenia?

Nie znam. Tj. kiedyś coś tam znalazłem do dekompresji HTML helpów (bo
tym są CHM-y). Ale... kosztowało a trial był taki sobie.
Ja tam się specjalnie nie przejmuję. Używam systemowego.
Bez przesady: aż takim paranoikiem nie jestem (poza tym że IE jednak
jakoś zabezpieczony jest).

--
Ziemek