Re: Dysk resetuje xp

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 12:57:13 MET DST

C.R.E.E.D napisał(a):
> Witam
> Pisze w imieniu kolegi i mam tylko szczątkowe informacje:
> Zakupił nowy dysk Samsung 200 GB ATA i przy kopiowaniu ze straego na
> nowy system sie resetuje. Dyski na jednym kablu. Płyta z tego co wiem
> to asus jakiś pod AMD. System win XPSP1. Reinstalacja systemu też nie
> pomogła. Jak rozgryźć problem. Ma ktoś może jakieś sugestie?

moje sugestie /nie musza sie sprawdzic/:
uszkodzony kontroler dysku lub uszkodzony stary dysk.
sprobuj na innym kanale podlaczyc stary dysk twardy, jezeli to nie
pomoze, to na innym kompie skopiuj dane ze starego na nowy dysk. jezeli
sie uda, to znaczy, ze kontroler IDE na plycie jest zepsuty.
poza tym sprawdz RAM. u mnie sie pliki nie kopiowaly dobrze podczas
instalacji systemu i okazalo sie, ze kosci byly zle w biosie ustawione.

--
Proximus