Re: Encrypt w W2K

Autor: Sewer <sevho_at_wytnijto.gazeta.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 10:03:03 MET DST

http://66.102.9.104/search?q=cache:WwzASTVFQL8J:hacking.pl/4728+MD4+site:pl&hl=pl

> Możesz "odszyfrować" hasło metodą brute force - sprawdzając po kolei
> wszystkie możliwe ciągi i generując z nich MD5.
> Nie wiem skąd wyciągasz wniosek że skoro MD4 ma wady to MD5 automatycznie
> też jest do kitu?

wprost przeciwnie uważam że MD5 to jednak dobry sposób tworzenia hasha,
(chociaż są pewne uwagi może nie tyle co do odszyfrowania hasła co do
kolizji, co się do tego samego sprowadza). Dlatego, że MD5 uważam za

Pozdrawiam
Sewer