Re: Informacje o albumie w folderze "moja muzyka"

Autor: Cyklista <pkaplon0_at_interia.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 22:12:47 MET DST

WoDzU napisał(a):
> Dnia Sat, 25 Jun 2005 00:19:59 +0200, Cyklista napisał(a):
>
> [...]
>

> Google wyłączyli?

Nie wyłączyli, ale nie wiem dokładnie, czego szukać. Nie chodzi mi tylko
o zdjęcie okładki, tylko o miniuaturę na ikonkę folderu. Nazwa pliku nie
ma nic wspólnego ani z z nazwiskiem artysty, ani z tytułem płyty,
natomiast zawiera długi numer. WMP skądś te pliki pobiera, tylko nie
wiem, skąd. Jeżeli Ty też nie wiesz, to nie odpisuj na mój post.