Winamp - przerywanie odtwarzania plyt audio

Autor: Damian Sobota <dam.usun.sob_at_wp.tezusun.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 14:52:11 MET DST

Witam!

Odkad zainstalowalem Winampa 5.09, mam nastepujacy problem (wczesniej
mialem 5.03 albo podobnie). Przy odtwarzaniu muzyki z plyt audio dzwiek
jest przerywany ok. 2 sekundy kazdego utworu (podczas otwarzania mp3
jest wszystko dobrze, nie przerywa). Przerwa trwa ulamek sekundy (moze
1/2 sek.), po czym gra dalej. Tak sie dzieje przy kazdym utworze (bez
wyjatku). Na innych playerach jest wszystko ok. Zainstalowalem ponownie
wersje 5.03, ale nie pomoglo -- tez przerywa (ale wczesniej tego nie
bylo, dopiero 5.09 namieszal). W jaki sposob sobie poradzic z tym problemem?

Moja karta dzwieka to zintegrowany AC'97 na plycie KT600-A.

Z gory dzieki za pomoc!

--
Pozdrawiam,
Damian Sobota.