Re: czy mozna uruchomic program "w tle"?

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 23:58:46 MET DST

Dnia Fri, 24 Jun 2005 19:59:17 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> dzieki, zaraz poprobuje! :)

Mam nadzieję, że ten sposób będzie działał. Jedynym probleme jest to, że
czasem przed zainstalowaniem instalator jest najpierw rozpakowywany do
jakiegoś katalogu tymczssowego (jak na przykład Adobe Reader 7.0) i
właściwy instalator jest wywoływany przez program, który zdekompresował
pliki. W takim przypadku nie będzie widać okienka z postępem
rozpakowywania, ale już okienko instalatora może być widoczne.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.