Re: Dysk przenosny i zawieszenie systemu

Autor: wizard <flynet_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 21:48:53 MET DST

Znalazlem jeszcze jedna zeleznosc. Kiedy takie urzadzenie jest juz
podlaczone to nawet system nie chce wstac. Wyswietla sie pierwszy ekran
informujacy o biosie, napedach (nie bardzo wiem jak to nazwac, chodzi mi o
ten ekran z ktorego mozna wejsc do ustawien biosu naciskajac F2) ... i nawet
nie ma tego charakterystycznego sygnalu z glosniczka na plycie glownej po
ktorym nastepuje wyszukiwanie zapisu bootowania na twardzielu.