Licencja na XP

Autor: Koniu <kooniu_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 16:07:22 MET DST

Witam!

CHce kupic laptopa i pytalem sprzedajacego czy razem z laptopem
sprzedaje licencje na win xp. Na co sprzedajacy odpowiedzial mi, ze komp
posiada naklejke win xp, co jest rownowazne z licencja natomiast plyty
nie posiada. Powiedzial tez ze na naklejce jest numer licencji na system
no i kazda plyta zz win xp (nawet skopiowana) bedzie pasowac.

Cos mi tu kitem smierdzi...
Czy ktos moze rozwiac moja mgle przez ktore ledwo widze na czym ten
pomysl polega?
Czy ten komp ma licencje cy nie?
Czy licencja systemu jest na uzytkownika a nie na komp?
Czy uzytkownik moze odsprzedac licencje na system innemu uzyszkodnikowi ?

Pozdrawiam
Koniu