Re: warunki pracy w2k i xp

Autor: artiun <artiun_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 11:26:42 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Bo może przy reinstalacji Win2k zapisałeś starszą wersję
> NT Loadera, która nie była w stanie wystartować XP.
> Spróbuj naprawić NT Loadera z Konsoli odzyskiwania XP.

Nie bardzo o to chodzi, jak napisałem jakiś czas działał XP i w2k. Jakiś
czas. Ma tak, poprzednia płyta nie widziała botowalnego dysku, płytę
zieniłem (ale te starocie - ja je lubię), i nadal mam tak, że na C:\ (jeden
dysk) jest FAT32. I drygi na partycje podzieliłem - jest i w2k i Linux.
Zachciało mi się zobaczyć jak wygląda XP - posadziłem na C: (FAT32). Jak
napisałem jakiś czas działały. Na dzień dzisiejszy mam (może śmieszne) na
tej FAT32 w2k, konsolę odzyskiwania, dos 7.10. A dalej kolejny w2k. Ktoś
może spytać po jaką cholerę mi 2 w2k. Ja wiem :-) Zależy mi ma ciągłej (góra
1h pracy w odzyskaniu danych).

--
Artur