Re: Wirtualne pulpity, konsola i focus on mouse over

Autor: Borys Musielak <michuk_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 09:47:57 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):
> Borys Musielak <michuk@gazeta.pl> napisał(a):
>
>> Hmm straszna kobyła z tego.
> No nie mów, że 5 MB to kobyła.

Kobyła w sensie że służy to do stu różnych rzeczy a
pulpity to efekt uboczny.

> Co w niczym nie przeszkadza a jest dużą zaletą dla tych, co nie chcą
> siedzieć cały czas na adminie.

Tyle że przełączanie pomiędzy pulpitami powinno być bardzo
szybkie. To ma być wygodniejszy zastępnik alt+tab. Nie może być tak
żebym musiał kilkać kilka razy, żeby się przełączyć na *konkretny*
pulpit.

> Miniaturki są.

A to nie znalazłem, poszukam raz jeszcze.

Ogólnie jednak wydaje się że odpowiedniejszy byłby tool przeznaczony
wyłącznie do emulacji wirtualnych pulpitów - wtedy byłaby większa
szansa że będzie miał odpowiednią f-cjonalność

--
pozdrawiam
Borys (michuk/x) Musielak