Instalacja WinNT4 z linii polecen ???help

Autor: anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 17:17:15 MET DST

Witam
Próbowałem zainstalować Windows NT4 w komputerze COMPQ (stary P166MMX) z
biosem składającym się z scalaka i ukrytej partycji na dysku do zarządzania
Biosem)
Ponieważ komputer był oryginalnie bez CD-ROM to podłączyłem go na oddzielnej
taśmie i po resecie wszedłem F10 do BIOS, nie było tam pozycji CD-ROM do
autostartu tylko dysk i dyskietka wiedz płyta z systemem NT4 nie botowala
się uruchamiając instalatora.
Uruchomiłem komputer z dysku startowego Windows 98 z obsługą CD-ROM i po
wybraniu dysku z NT i katalogu na nim i386 i wpisaniu "winnt" uruchomił się
instalator WInNT4 niestety po żmudnej instalacji a raczej kopiowaniu plików
potrzebnych systemowi do instalacji na dysku po zakończeniu i resecie
komputera nie zbotowal się i nie kontynuował instalacji :( uruchomił się
Windows 95 który był uprzednio zainstalowany na dysku, próbowałem po takiej
czynności wkładać mu dyskietki utworzone (instalacyjne) ale na koniec miałem
komunikat o partycji DOS itp...
Może ktoś mi pomorze i napisze jaka komendę wpisać aby instalator się
uruchomił i windows zainstalował się na partycji C dosowej (podczas
instalacji może ja usunąć).
Pozdrawiam