Norton Internet Security - problem z siecią lokalną

Autor: Manful <manful_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 11:23:36 MET DST

Psiadam siec lokalna w ktorej jest 10 komputerow pracujacych na windows xp sp2
oraz sambe z katalogami udostepnionymi na hasło.

Po instalacji Norton Internet Security gdy wejdzie sie na jakiś z komputerów
to widac zawartość taka jaka jest na serwerze samba. Czyli nie ma katalogów
które są rzeczywiście udostepnione przez te komputery ale katalogi
udostepnione przez serwer.

W konfiguracji NIS ustawiłem strefe zaufana 192.168.0.1/24 ale to nic nie
pomogło, wyrzuciłem też wszystkie zasady które blokowały ruch ale tez nie pomogło.

Po uruchomieniu komputera można normalnie korzystać z sieci jednak jak sie juz
załaduje Norton Internet Security to od razu wszystkie komputery przyjmuja
zawartość jaka jest na serwerze.

Za wszelką pomoc z góry dziękuje