Re: OT - IT-FAQ ,Win-Security.

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 23:53:24 MET DST

Grzegorz Niemirowski log:
[...]
> My byliśmy od kontroli poziomu merytorycznego i z tego należy nas
> rozliczać. Do marketingu nie mieliśmy predyspozycji i nie to było
> naszym zadaniem.
Grzegorz, nie musisz się tłumaczyć z cudzych, aczkolwiek mniej więcej
wspólnych IMHO błędów.Bez tego np. tytułu ;-)Tomasz, Ty i paru innych (dla
dobra śledztwa pomijam nazwisko,imię:-) i tak będziecie ITIOK i
pozostaniecie...! w każdym razie dla mnie.

--
I kropla coś do morza dodaje.
Jeżeli masz spadać to spadaj przynajmniej z wielbłąda.