Re: OT - IT-FAQ ,Win-Security.

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 14:44:13 MET DST

Dnia Tue, 21 Jun 2005 14:26:58 +0200, Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl>
napisał:

> Użytkownik "Zdzislaw Landowski" <codeboy@interia.pl> napisał w
> wiadomości news:op.sspy07nwk4f1f9@landowski.elnord.local...

> Ździchu - teraz to już musztarda po obiedzie, czyli szkoda, że
> nie napisałeś tego do kogoś z kolegium wcześniej. Nie jest żadną
> tajemnicą, że zdarzył się przypadek plagiatu jakieś dwa lata temu
> i "autor" pożegnał się szybko z magazynem...

Ale ja nie mam zamiaru zeby kogos zegnac :)
Poprostu pisze o poziomie gazet w Polsce ogolnie, i Tak prenumeruje ? ta
gazete bo znam 90% piszacych tam osob z tej grupy i innych miejsc :)
I tak patrzac na sterte ktora lezy za moimi plecami od 1 numeru to uwazam
ze jest to kawal dobrej roboty ale wpadki niestety zawsze sie zdarzaja.

--
Pozdrawiam
Zdzislaw Landowski