Re: Pamiec... blokowanie dostepu?

Autor: FlashT <no_at_way.com>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 12:15:52 MET DST

U¿ytkownik "Rados³aw Sokó³" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisa³ w wiadomoœci
news:d98mgs$t07$1@polsl.gliwice.pl...

> STANDARDOWO żaden program nie ma dostępu do pamięci innego
> procesu w systemach klasy NT.
>
> Napisz dokładniej, o co Ci chodzi.

Jakto nie ma? Bierzesz sobie WinDowse i zmieniasz teksty w danym
programie... Bierzesz TSearch i edytujesz bezposrednio pamiec... To samo z
ArtMoney... To jak to nie ma dostepu? Chodzi mi o to zeby moj program byl
totalnie niewidzialny pod wzgledem przeszukiwania pamieci... tylko o to...
albo zeby jego pamiec byla jakos encryptowana (przez jakis memory proxy ;-)
przechodzila czy cos).

PS Sorki kurde za priva :/