Re: jak wyłączyć wykrywanie urządzenia?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 23:14:58 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) yAro <ptica27@poczta.onet.pl> napisał(a) w
wiadomości news:d96gr1$lvb$1@news.onet.pl..., że:
> Po zainstalowaniu kamerki internetowej wpakowały mi się sterowniki usb2.0.
> Musiałem je jednak wyinstalować ponieważ
> z jakiegoś powodu wyskakiwały mi niebieskie ekrany po tej instalacji.
> Problem jednak teraz w tym, że przy każdym uruchomieniu
> komputera system (XP pro) wykrywa nowe urządzenie i chce je instalować,
> czego ja nie chcę. Czy można jakoś wyłączyć automatyczne
> wykrywanie tego urządzenia?
> yAro

Pozwól windowsowi wykryć urzadzenie i kiknij anuluj
przy próbie wykrycia -> chodzi o to, żeby w rejestrze
pojawiła się drukarka w kluczu HKEY_LOCAL_MACHINE\Hardware- szukaj:
USB itp.., a następnie w tym kluczu zmień wartość
"ConfigFlags" na "ff ff ff ff"
Restart
lub
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1158&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=2186

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy