Re: Performance Monitor - brakujące obiekty wydajności - Windows 2003 Server

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 12:10:26 MET DST

Wojciech Ściesiński napisał(a):

> zabrałem się za ustawianie dzienników śledzenia wydajności i niestety
> ... odpadłem na temacie bo ... większoości interesujących obiektów
> wydajności (procesor, pamięć) nie ma na liście dostępnych obiektów
> wydajności (w oknie ustawiania licznika).

Ok, już wiem ... jeszcze jeden (nie pierwszy) rzut oka na bocznice i
znalazłem rozwiązanie

http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver2003/library/ServerHelp/659ab40f-5ca0-4f4f-b003-8f3f3e451409.mspx

Przywołanie narzędzia Exctrlst.exe i włączenie opcji Performance
Counters Enabled rozwiązało sprawę.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!