OE - zalaczniki

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 11:21:47 MET DST

 Witam
Wiem, ze temat z zalacznikami do maili byl walkowany setki razy ale ja od
pewnego czasu mam dziwna sprawe. Otoz, oczywiscie w opcjach zabezpieczen
mialem odznaczone "zezwalaj na zapisywanie zalacznikow..." ale teraz widze,
ze przy tej opcji postawiony jest ptaszek a co dziwnego nie ma mozliwosci
jej odznaczenia (opcja nieaktywna - wyszarzona). Czy mial ktos cos podobnego
i wie jak jak sie tego pozbyc ?

--
Pozdrawiam
Leon