Re: Veritas Back Exec 9.1 i problem z Exchange

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 09:12:24 MET DST

On Sun, 19 Jun 2005 21:41:28 +0100, Sebastian Brzegowy wrote:

> Zabezpieczyłem już VSAPI bo norton jest na exchangu i tez nie rozwiązało to
> problemu. Rozwiązani to znalazlem na stronie Veritas
> http://seer.support.veritas.com/docs/275013.htm
>
> Rozwiązanie z selekcją backupu raczej nie wchodzi w rachubę ze względu na to
> że ja musze im uruchomić ten backup i zrobić madia roatation dla całego
> miesiąca, a cała reszta pozostaje w rekach zatrudnionego tam anglika i oni
> chcą po prostu żebym uruchomił im ten backup.
> Może jakaś inna wskazówka?
>
> pozdrawiam

Na obecną chwilę upierałbym się przy sprawdzeniu "podejrzanych" maili i
ewentualnym ich wykasowaniu ze skrzynek lub przeniesieniu do innych
folderów. Zauważ w jakim folderze użytkownika się one znajdują : Norton
AntiSpam. VSAPI na wiele się nie zda jeśli Norton będzie blokował dostęp
VBE do obiektów w mailstore.

--
Pozdrawiam
Piotrek