Re: Problem z kartą sieciową - Realtek

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 05:26:22 MET DST

On Mon, 20 Jun 2005 00:01:22 +0200, Michał Biek wrote:

> texand log:
> [...]
>
> Gdybyś miał autoaktualizację OSa to nie miałbyś takiego problemu.
> IMHO czas wielki na aktualizację sterowników albo sprawdzenie karty na innym
> PC.

AutoUpdate nie ma żadnego związku z usuwaniem urządzeń. Owszem, pojawiają
się na AU aktualizacje sterowników jednak nie do wszystkich urządzeń.
Wyciągnięcie karty bez usunięcia jej konfiguracji sieciowej i włożenie
nowej karty pociągnie za sobą taki problem jak opisał autor wątku.
Miałem kilka razy podobny problem i pomagało kasowanie odpowiednich wpisów
w rejestrze.

--
Piotrek