Re: Jak sprawdzić co wyłącza Zaporę i Spybota?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 01:20:02 MET DST

Proces Michał Biek <mb@2.pl.invalid> zwrócił błąd:

> Być może u niego to vir/HT - różne CWSs, ale u mnie to była IMHO raczej
> próba dostępu (przez sieć) do np. kernella lub siakiś zapisów i ?XP/MAS/NAV?
> to zablokował. Spowodowało to nieprawidłową instalację i skutek w postaci
> opisanego przypadku.

U mnie nie ma wirusów, ale nieprawidłowa instalacja czy uszkodzenie
programu jest możliwe. Ostatecznie w czasie instalowania działała już
stara wersja SpyBota, był tam też avast, który potrafić umie dużo. ;)

Dzięki za odzew. Przetestuję reinstalację kiedy tylko będę mógł. Na
szczęście pozostałe antispywary chodzą, więc tak źle nie jest. W tamtej
sieci jest tylko kilkunastu użytkowników, ale niektórzy z nich lubią się
brzydko bawić. BTW kiedy miałem Kerio FW sieć była blokowana, dlatego
stosuję Zaporę. Będę musiał z niej zrezygnować jeśli zechcę znowu używać
NAT32.

--
Saiko Kila - JID:saikokila@chrome.pl - UIN:223788653
Genetic scientists have crossed a golden fish with a shark.