Oprogramowanie do tunera TV i zwiecha winzgrozy

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 00:59:01 MET DST

Mam problem z tunerami TV pod win2k i XP, Obecnie mam Hauppague WinTV na
bt878 a wcześniej kWorlda na cx883 i prolinka. Wszędzie był ten sam
problem, wszelkie programy jak np BorgTV, jtv powodowaly zwieche kompa po
odpaleniu, natomiast jedyny zawsze działający to Dscaler. Zaznaczam że
instalowałem na czystych systemach, co może się gryźć? Wkurza mnie już to
bo nie mogę ich używać. Mam płytę Epoxa 8KRAI i radka 9550.