Re: Veritas Back Exec 9.1 i problem z Exchange

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 22:32:50 MET DST

On Sun, 19 Jun 2005 21:18:24 +0100, Sebastian Brzegowy wrote:

> Witam,
>
> Mam powazny problem z backupem Exchange'a.
> Zinstalowałem aktualizacje dla Veritas, zabezpieczyłem VSAPI dla nortona,
> sprawdzilem bazę exchange eseutil i isinteg i dalej to samo.
>
> Proszę o pomoc, może ktoś miał podobny problem.
> Musze zaznaczyć że system i exchange wszytko w wersji anglielskiej ( serwer
> jest w Londynie) chodziło do marca, a potem lipa.
>
> ponizej troche szczegółów dotyczących błedów.
>
> pozdrawiam
>
> Sebastian
>

> Job ended: 15 June 2005 at 23:29:07
> Completed status: Failed
> [...]

Sprawdź (albo poproś właścicieli skrzynek o sprawdzenie) mailboxy Nortonem.
Być może Norton znajduje tam jakieś zawirusowane elementy i VBE nie może
się do nich dostać. Tematy maili, które podałeś w logu mogą wskazywać na
jakieś załączniki z wirusami/robakami Spróbuj też zrobić backup wyłączając
z niego skrzynki tych userów (cmuggeridge,hmorton,kwithers), a potem zrób
backup poszczególnych userów.

--
Pozdrawiam
Piotrek