Problem z kartą sieciową - Realtek

Autor: texand <texand_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 15:28:45 MET DST

Witam serdecznie !!
System win XP z SP2.
Mam problem z uzyskaniem połączenia sieciowego poprzez kartę sieciową
Realtek RTL8139 PCI FAST ETHERNET NIC. Wszystkie dane dotyczące
połączeń są prawidłowo wpisane tj IP, Brama, Maska, DNS.
Fizycznie w komputerze siedzi karta Realtek RTL8139 PC, natomiast po
skonfigurowaniu łącza dostaję taki komunikat:

Adres IP XXX.XXX.XX.XX wprowadzony dla tej karty sieciowej jest już
przypisany w tym komputerze innej karcie Realtek RTL8129 PCI FAST
ETHERNET NIC. Karta "Realtek RTL8129 PCI FAST ETHERNET NIC" jest
ukryta dla folderu Połączenia sieciowe, ponieważ nie znajduje się
fizycznie w komputerze lub jest niedziałąjącą kartą starszego
typu. Jeśli ten sam adres zostanie przypisany obu kartom i obie
zostaną uaktywnione, tylko jedna będzie działać z tego adresu. Może to
doprowadzić do niepoprawnej konfiguracji systemu.

Nie wiem skąd w systemie wzięła się karta sieciowa z numerkiem
"8129"!!.

Próbowałem czyścić system ze sterowników, odinstalowałem to co
system widział, czyli dobrą kartę ...8139...
Czyściłllem rejestr z wpisów dotyczących tej starszej karty.
Proszę o pomoc - jak wyrzucić z systemu tą "nie znajdującą się w
systemie kartę ? W tej chwili nie działają mi żadne połaczenia
sieciowe.

Pozdrawiam, texand