Re: Problem z ładowaniem systemu.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 11:33:33 MET DST

Użytkownik "Maru" <mgrucio@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d8tueu$gv4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Na komputerze została zainstalowana neostrada i niestety nie było
> zainstalowanego żadnego firewalla.
> Oczywiście mnóstwo pakudztw się przyplątało, system został
> przeskanowany antywirusem Kaspersky,
> po ponownym uruchomieniu system teoretycznie normalnie startuje,
> logowanie itp.,
> niestety pojawia się tylko tapeta pulpitu i dalej nic się nie
> dzieje, nie ma ikon oraz paska narzędziowego.
> Można uruchomić menadżera systemu, ale przy próbie odpalenia
> explorera pojawia się komunikat,
> że nie można znaleźć podanego pliku. Plik istnieje, jest możliwość
> [...]

Nawet nie próbuj SP2 teraz instalować, bo system może wcale już nie
wstać. Musisz niestety go przeinstalować, a brak płytki hmmm.... to
chyba nie przeszkoda? Dostaniesz drugą w MS ;-).

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną
instalację) systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
M.   [MS-MVP]