Re: Rozłączanie połączeń sieciowych - Win Xp/2000

Autor: nomis1 <nomis1_at_op.pl>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 10:02:59 MET DST

Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> Hm. Pozamykać te udostępnienia na chwilę? Albo tylko same połączenia
> od programów klienckich. Pytanie tylko, jak się te programy wówczas
> zachowają, jeżeli te pliki były wówczas otwarte do zapisu...

Archiwizacja odbywa się w nocy, w tym czasie nikt nie pracuje i nic do
bazy nie jest zapisywane. Więc połączenie mogę zerwać bez większego ryzyka.
Dobrym rozwiązaniem było by użycie polecenia NET FILE, ale polecenie
odnosi się do konkretnego pliku, a mi zależy na zamknięciu i
odblokowaniu wszystkich udostępnionych plików.

> Zobacz najpierw, co ten plik trzyma i zamknij uchwyt. Użyj Process
> Explorera z Sysinternals. A co do backupu to ogólnie rzecz biorąc IMO
> pomóc powinna zmiana programu backupującego na taki, który radzi sobie
> z otwartymi plikami. Np. na ntbackup.

Jeśli chodzi o program do backupu to musi mieć możliwość skompresowania
pliku (moje archiwum bez kompresji zajmuje 9GB) i być darmowy.

Pozdrawiam, nomis1