Re: Rozpakowywanie nietypowych archiwów

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 01:08:44 MET DST

*** Hubert <hub@nospam.adres.pl>:

> Wielu mówiło mi, że to co innego, ale mi się wydaje, że jednak w sumie
> to samo, tyle, że systemowe.

To nie to samo. ZIP itd. służy do tego aby upchać dane aby jak najmniej
zajmowały (kompresja). DLL choć może być skompresowane ma z reguły inne
cele.

> Mam dwa przykłady świadczące o tym:
> 1.) Plik systemowy Shell32.dll zawiera pliki ikon;

Nadal nie jest to odpowiednik ZIP. To są pliki w postaci biblioteki aby
były *łatwo* i *szybko* dostępne dla innych aplikacji, a nie po to aby
mniej zajmowały...

> 2.) W przypadku tzw. błędu DNS w IE ukazuje się lokalizacja pliku html
> o następującym wzorze:
> shdoclc.dll/dnserror.htm

To akurat też co innego. :)

> czyli wzór *.dll/*.*

Tak i nie - nie ma reguły.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )