Re: odinstalowanie systemu

Autor: yAro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 14:51:09 MET DST

Rozumiem, że najlepszym sposobem na zainstalowanie tych 2 systemów czyli XP
i 2k jest zainstalowanie najpierw
2k a potem xp. W innym przypadku czytałem, że pojawia się sporo komplikacji.
Nie edytowałem nigdy pliku
boot.ini choć mniej więcej wiem o co chodzi. Ciężko tylko znaleźć co jest co
jeśli nowy system został zainstalowany
na drugim dysku gdzie literki partycji są trochę pomieszane.

Dysk podzielony na 3 partycje. Zarządzanie dyskami wyświetla
kolejno I, G, J no i system został zainstalowany na I. W boot.ini trzeba by
było zatem dopisać chyba kolejną linię:
multi(1)disk(1)rdisk(0)partition(1).
Na tym się jednak zdaje nie kończy. Trzeba coś naprawiać za pomocą dysku
instalacyjnego,
fixbootować i coś tam jeszcze. Dosyć to zagmatwane jak dla mnie. Chyba
trzeba będzie czekać aż zaistnieje konieczność
przeinstalowanie systemu, co w przypadku XP nie zdarza się o dziwo zbyt
często.
Dzięki za udzielone wskazówki
Pozdrawiam
yAro