Re: antiwirus : NOD32 czy Norton

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 10:38:12 MET DST

"halonet" <halonet@op.pl> wrote in message
news:d8r8tl$vqj$1@news.dialog.net.pl...
> witam,
>
> przymierzam się do kupna antiwirusa.
> zastanawiam się pomiędzy NODem a Norton Antivirusem,
> ale zastanawiam się nad wyborem.
> do nortona czuję jakąś "pewność" że da sobie radę ale z opinii
> wiem za to, że strasznie "muli" kompa, czas uruchamiania windowsów
> zwiększa się widocznie.
> ostatnio widziałem NODa32 wszystko działo się dużo szybciej, uruchamianie
> windows,
> wywoływanie okna antivirusa aż zacząłem się się obawiać - że jak nie
"muli"
> to nie pracuje -

Hehe...no z moich ilus letnich doswiadczen plynie wniosek prosty -
jakiekolwiek aplikacje firmy Symantec nalezy omijac szerokim lukiem.
Symantec tworzyl dobre pakiety narzedzi pod DOS...ale to odlegla przeszlosc.
A co do skutecznosci to skaner na bazie NOD wykrywa intruzow niewykrywanych
przez Symanteca...
Jak mysle w tej chwili wybor jesli chodzi o pakiet antyintruzowy to wybor
miedzy NOD, Dr Web, Kaspersky...