Re: McAfee Desktop Firewall + ePolicy Orchestrator

Autor: Marcin Falkiewicz <mfalkiewicz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 16:11:11 MET DST

Sławek Owoc napisał(a):

> Użytkownik "Marcin Falkiewicz" <mfalkiewicz@gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:d8p89f$6r3$2@nemesis.news.tpi.pl...

> hmmm przegryzam sie przez F-secure Client security - na pewno spelni te
> oczekiwania.
> a McAfee nie daje traiali ? nie mozesz tego przed zakupem sprawdzic ?
>

> Slawek

aktualnie testuję traiala McAfee'go, wygląda dobrze, ale chodzi mi o
informację o tzw. ewentualnych uciążliwych 'cechach produktu'
btw: w agnitum outpost np. nie widzę możliwości definiowania grup, inne
z kolei nie są zarządzalne centralnie, ponawiam więc pytanie o jakieś
spełniające te kryteria - dzięki