Wiele desktopow na Radeonie?

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 14:24:39 MET DST

Mialem do tej pory karte nVidia i sterowniki pozwalaly na uzywaniu kilku
pulpitow przelaczanych klawiszami.

Teraz mam Radeona 9550 i te sterowniki chyba nie maja takiej opcji, a
nie moge sie pomiescic na jednym ekranie ze wszystkimi okienkami z
Visual Studio, a do dual-heada nie mam monitora.

Jak na Radeonie uzyskac efekt kilku pulpitow?

Chodzi mi o jakies darmowe oprogramowanie.