USB i przesyl danych w WIN NT

Autor: Kedzier <kedzierWIADOMOCO_at_link.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 12:54:34 MET DST

witam,
mam problem otoz probuje napisac aplikacje ktora przesle mi 'jakies'
dane z komputera na komputer poprzez USB,

z tego co wyczytalem to musze miec sterowniki no i mam dostalem razem z
kabelkiem, teraz musze to jakos zainicjiowac
no i wyczttalem ze CreateFile(HANDLE....);
potem zapis jak do pliku ale jak znalezc to urzadzenie w systemie
DEVVIEW pokazuje mi sterte roznych rzeczy,
potem wpadlem na pomysl bo znalazlem sterowniki do tego kabla USB<->USB
z emulacja RS zeby wyslac poprzez RS emulowany na kablu USB<->USB, no i
kicha, nie moge wyslac, otwieram urzadzenie do zapisu ok,
wyslam dane ok
liczba danych zapisanych do urzadzenia z tymi ktore mialem zapisac ok
zamykam urzadzenie ok
a na drukim koncu kiszka! wisi!
otwieram do czytania ok
Read..... stoi i nic nie robi!

znalazlem takze sterownik w Win NT (w zestawie DDK) packet w NDIS ale
nie wykrywa mi zadnych urzazen!to ja juz sie gubie bo nie wiem co jest
grane,
i jak to zrobic,
prosze o pomoc jakbyscie wiedzieli jak to zrobic,
pozdrawiam i dzieki za wszelka pomoc,

Piotrek