Re: windows 2k + drukarka + z³y rozmiar papieru

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 09:11:58 MET DST

U¿ytkownik "Stanis³aw C." <stasiek@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:d8oe67$v5s$1@riot.atman.pl...

> nie, drukuje spod windowsa,
> chodzi mi o to gdzie sie ustawia rozmiar papieru?
> wlasciwoscie drukarki, preferencje drukowania, zaawansowane, i mam
> rozmiar papieru, ale tylko taki jaki jest juz dostepny w liscie
> rozwijanej, a jak dodac swoj ??

Có¿, je¿eli sterownik drukarki na to nie pozwala, to jest to raczej
niemo¿liwe. Czasami definicje tych ustawieñ s± zapisane w jawny sposób
w rejestrze, czasami w jakim¶ pliku .ini zwi±zanym nazw± z Twoj±
drukark±, i wtedy mo¿na tam rêcznie pogrzebaæ. Jednak jako ¿e masz
drukarkê ig³ow±, to proponujê zacz±æ od przestudiowania jej instrukcji
obs³ugi, bo w takich drukarkach ilo¶æ wierszy po jakich nastêpuje
przeskok strony jest niemal zawsze zdefiniowana albo w jej setupie,
albo na prze³±czniku z ty³u drukarki.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadaj±c zmieñ px na pl/