Re: Autowypełnienie->jak usunac poj. wpisy

Autor: <ei1wseiaWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 10:33:53 MET DST

> Edytor rejestru i klucz Klucz HKEY_CURRENT_USER / Software /
> Microsoft / Internet Explorer / TypedURLs

ok dzieki
wskazales mi miejsce gdzie znajduje sie autowypełnianie
paska adresowego w IE
ale czy moge poprostu usunąc adres strony ktora tam
sie znajduje (bo to zagadnienie tez mnie interesuje)

mnie pierwotnie chodziło o pola tekstowe
do ktorych wpisujemy login na stronie
np przy logowaniu sie na poczte
tam zapamietywane sa wpisane loginy
w tym kazdemu sie zdarzy ze sie pomyli