Re: INSTALACJA XP NA SCSI

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 22:13:38 MET DST

Użytkownik <marek1969WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5a9f.000001c8.42adc756@newsgate.onet.pl...
> Przegralem partycje z dysku ide na dysk scsi, urzyłem dyskietki ze
> sterami do scsiraida bo taki mam, załaczyłem ponownie system z
> dysku instalki xp, załączyłem f6 do sterów raida, przystąpiłem do
> naprawy systemu i wszystko jest ok do momentu jak jest pierwszy
> restart po przygotowaniu do instalacji,bo nagle wykakuje
> informacja ,że brak pliku NTLDR i prosi o reset i kaplica. MOŻE
> KTOŚ PORADZI pozdrawiam

Postaw obok starego nowy system, a właściwie rozpocznij jego
instalację i po pierwszym restarcie skasuj jego pliki instalacyjne.
Wszystko po to, żeby zapisać na dysku plik Boot.ini z odpowiednią
zawartością wymaganą przy uruchamianiu ze SCSI, tudzież żeby wgrać
sterownik SCSI jako plik Ntbootdd.sys na partycję systemową.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/