Re: Backup za free poprzez LAN

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 22:06:08 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k.kosmowski@gmail.com> napisał w
wiadomości news:ga01o2-m05.ln1@kosmosik.ath.cx...

> Ile razy trzeba powtarzać? :) Zarówno LVM jak i EVMS pozwalają
> robić snapshoty systemu plików.

A ja o czym pisałem? ;-). Taki snapshot to nic innego jak mirror
partycji. Coś w rodzaju software'owego RAID-u z możliwością zamrożenia
zawartości zduplikowanego woluminu w dowolnym momencie.

> (...)

> Rozwiąże się, snapshot systemu plików to jedno polecenie. ;)

Zgadzam się, doczytałem o LVM i wygląda na to, że mniej więcej tego
potrzebowałem. Thx :-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/