Re: Backup za free poprzez LAN

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 19:05:27 MET DST

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.unc.edu> napisał w
wiadomości news:d8kbui$950$1@newsreader3.netcologne.de...

> no, jezeli sie wybralo aplikacje, ktorej nie mozna zbackupowac bez
> jej zatrzymania, to potem trzeba glowkowac :)

Akurat Surgemail to program pozwalający np. na mirrorowanie swojej
bazy danych w real-time na innej partycji bądź w ogóle w innym miejscu
w sieci. I to bez żadnych zbędnych zabiegów. Użyłem go tylko jako
przykładu aplikacji, dla której backup w oparciu o wykonanie obrazu
partycji ma sens, i jest raczej trudny do zrealizowania w inny,
tani/darmowy sposób.

> ale czasem samemu sie nie wybiera, on juz "jest" albo "tak ma byc"
> :)

A najczęściej idzie po prostu o kasę.

> pod Windows mam inne skrypciki, ktore robia to ntbackupem :)

Jasne. I potem kombinujesz, jak to wszystko posklejać do kupy, bo
przysłowiowa pani Zosia przecież sobie nie poradzi ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/