Re: WXP wersja francuska lub angielska, pomozcie pliz...

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 14:47:04 MET DST

*** Proximus <proximus84@nospamwp.pl>:

> Mam na uczelni wersję francuską w ramach licencji MSDN. Ale Ci nie
> pożyczę. To jest (chyba) grupa o Windowsach z rodziny NT, a nie
> pirackie forum...

Przecież zasiała tylko płytę. Licencję (zakładam) ma legalną więc co by
było nielegalnego w instalacji z pożyczonej płyty i wpisaniu legalnego
kodu? Nie jesteś trochę przewrażliwiony? Kolega prosi o pomoc, czemu
zakładasz, z góry iż jest nieuczciwy?

Może kupiła?

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )