Tokeny CAL - terminal 2003

Autor: yasiek_er <yasieker_at_op.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 12:15:23 MET DST

Zainstalowałem kupione licencje terminalowe do serwera 2003, logujące kompy
spokojnie pobrały sobie licencje na liście pokazane są pobrane licencje, daty
wydania (ta sama data - 13/06/2005, róznice czasu rzędu minuty) jest oke,
problem zaczyna się dla mnie ponieważ jako datę wygaśnięcia mam dla pierwszego
kompa który pobrał licencję na 24/08/2005, zaś kolejne dostały 19/08/2005.

mam dwa pytania:
1.czy tokeny dostaje się na jakiś czas? Jeśli tak to czy póżniej muszę coś
zrobić czy automatycznie są wydawane nowe?
2. czym jest podyktowana ta różnica w okresie ważności tokena?

pozdrawiam
yasiek_er