Re: Backup za free poprzez LAN

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 01:15:35 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k.kosmowski@gmail.com> napisał w
wiadomości news:6frun2-tm4.ln1@kosmosik.ath.cx...
> *** Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>:
[...]
> Nie uważasz. :> Napisałem:
>
> Oddzielić pliki zmieniane od danych. Twoim zdaniem cmd.exe jest
> zmieniane co minutę, co kilka godzin, co tydzień? Zmiana tego jest
> *nieporządana* w innym wypadku niż aktualizacja (a i wtedy daje się
> zweryfikować np. podpisem cyfrowym).

Nic podobnego, to Ty nie uważasz. Napisałem wyraźnie, że chcę tylko
utworzyć obraz partycji używanej przez Linuksa tak, aby nie było
potrzeby wyłączania tego systemu. Nic mnie nie obchodzą dywagacje na
temat oddzielania czegośtam od czegośtam, to jest tylko zwykłe
zawracanie głowy. Ale skoro pytałeś, to odpowiedziałem - mam partycję
non-stop używaną i przez system, i przez userów, i przez rozmaite
aplikacje, celem składowania na niej często zmieniających się danych.
I to tę partycję chcę zrzucić do obrazu, tak aby nie zamykać ani
systemu ani tych aplikacji, a jednocześnie mieć obraz zgodny co do
bajta ze stanem systemu plików na chwilę rozpoczęcia tego backupu.
Inne rozwiązania mnie nie interesują, bo nie zapewniają integralności
obrazu np. ze zmieniającą się non-stop zawartością bazy danych.... i
nie pisz mi, że bazy danych same się backupują, bo nie o tym mowa. A
więc - znasz takie rozwiązanie, czy nie?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/