Re: Backup za free poprzez LAN

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 17:16:13 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> I oczywiście EVMS ma funkcjonalność np SRDFa albo CA :)

Zależy o co Ci chodzi.

> Nie rozśmieszaj mnie nawet :) Pracowałeś kiedyś na jakimś _dużym_
> systemie a nie na tych malutkich systemikach na pececikach? Spędź
> trochę czasuprzy konfiguracji i pracy z dużymi systemami dyskowymi

Co to jest duży system w/g Ciebie bo nie potrafię odpowiedzieć na
pytanie, to dosyć subiektywne.

> a potem "wyskakuj" jak diabeł z pudełka z tekstami o linuksach. Poza
> tym rozważamy tu backup dla Windows a nie dla jakichś "malutkich
> systemów operacyjnych na serwerkach zrobionych ze zwykłych pecetów".

Takich serwerków jest dosyć dużo na świecie, właściwie to główne
zastosowanie Windows.

> Porządny backup to porządny podsystem dyskowy, biblioteka taśmowa, i
> dobrze skonfigurowany software a nie jakieś popierdułki na małych
> serwerkach.

Czyli np. Windows Server 2003 SBS nie ma porządnego backupu? To ciekawe.
:) Ciekawe czy ludzie powierzający temu swoje dane o tym wiedzą. :)

> Nie będę z Tobą dyskutował na temat tego, który system jest lepszy bo
> z klapkami na oczach i taką dyskusją powinieneś trafić na p.c.o.a. a
> nie na tę listę.

Listę? BTW, w którym miejscy ja napisałem czy coś jest lepsze czy
gorsze? Jak na razie to Ty to robisz?

> Jak dla mnie EOT.

No i faktycznie może EOT najlepiej bo bez sensu uczestniczyć w tego typu
dyskusji. Pada pytanie o backup i wpada ktoś (w oderwaniu totalnie od
dyskusji) po to aby się masturbować mentalnie <BACZNOŚĆ!>Tivoli,
Veritas<SPOCZNIJ!>... Etc. ;>

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )