Ukryty panel z aktualnymi oknami

Autor: Borys Musielak <michuk_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 17:15:42 MET DST

Witam

Chciałbym uzyskać w Windows 2003 taki efekt, żeby stworzyć
oddzielny panel - ukryty i wyskakujący po najechaniu na
dół ekranu - z aktualnie otwartymi oknami.
Pasek z menu Start i skrótami do aplikacji (ale już bez
paska z oknami) chciałbym mieć u góry ekranu, nie ukryty
(tutaj nie wiem tylko jak usunąć z paska okna)

Ogólnie, ma być podobnie jak na tym shocie, z Gnome 2.10:
http://brustracja.no-ip.org/screenshots/gnome_2panels.png

Fajnie by było, żeby dało się to osiągnąć bez instalowania
dodatkowych programów. A jeśli już programy są potrzebne
to wolałbym takie, które nie zawierają spyware'u :)

Problem trywialny ale przeklikałem już chyba wszystko
i dalej nie mogę znaleźć takiej opcji..

Dzięki z góry za pomoc.

--
pozdrawiam